Jump to content
Sign in to follow this  
Gelassenheit

<Gelassenheit> [A] A relaxed approach to WoW (German)

Recommended Posts

We - a group of German-speaking, enthusiastic WoW players- are united by one idea: Exploring and learning about Azeroth ourselves by coming up with our own strategies instead of consulting guides. For us each facet of the game is equally important and we like to discover them all.

What you can expect:

  • a place to realize your personal preferences concerning class, specialization and playstyle
  • democratic structures
  • social events
  • mutual support
  • a friendly atmosphere in the guild chat
  • dungeons, (world) pvp and even raids in future

What you cannot expect:

  •  regulations on how to play the game
  • rushing through the game (because joy is a part of the journey)

Are there any requirements to join?

  • speak German, or be in the process of learning it
  • Discord
  • patience, humour and the wish to be part of our philosophy

If you are interested, visit our Discord and leave us a Message:

https://discord.gg/3WHg9DP

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ich hätte interesse!

Zocke seit damals BC WOW, mal offi mal Privat und suche ne Entspannte Gilde mit denen man zusammen in Insen gehen kann, oder auch mal Twinken.
Frage nur: Sind auch leute Vormittags/Mittags on? Da ich in Schicht arbeite werde ich in der woche meist dann On sein!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Es sind schon Leute Mittags und Vormittags On. Schichtarbeiter haben wir, glaube ich, auch ein paar. Der Großteil der Leute ist allerdings abends da. Du könntest ja mal probeweise schauen wie dir unsere Aktivität passt, sollte es dir da zu wenig Überschneidung geben ist es auch kein Drama wenn du wieder gehst.

Edited by Gelassenheit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hallo ich habe erst angefangen bin level 9 :D Schamane Elementar/Heal wäre erst mal cool allgemein deutsche spieler unter sich zu haben. würde sogar meine klasse noch wechseln falls schamanen schon überfüllt sind. Btw bin ebenfalls schichtarbeiter

Edited by yuhkia1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wir sind nun fast 100 Mitglieder stark und suchen immer neue! Am besten direkt im Discord melden, hier schaut nämlich eher selten jemand rein.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Servus. Ich denke ich hätte Interesse. Habe damals auf RG auch 2.4.3 gespielt hatte auch bt clear. Jetzt wo der Vanilla Release näher kommt hat mich die Nostalgie gepackt. Bin jetzt level13 und es wird noch ne lange zeit dauern bis ich 70 bin. Will das addon einfach nochmal genießen. 

Bin  26 und wenn dann abends online.

Edited by 3st3000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×